ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Trust на сайта

Trust на сайта

Trust на сайта

Trust на сайта seo оптимизация от дигитална агенция seomax

Trust на сайта е доста загадъчно и размито понятие, няма единна дефиниция и всеки оптимизатор го тълкува по различен начин.

Ясно е, че Trust на сайта е фактор, оказващ важно влияние на индексацията на сайта и неговото класиране. Под Trust на сайта се има пред вид нивото на доверие на търсачките към нашия ресурс, неговия авторитет в очите на роботите.

Какви фактори влияят на Trust на сайта

Никой освен служители на търсачките няма точна информация за това, как те работят. Следователно, за да се правят изводи за доверието и алгоритми за тяхното изчисляване може само на основата на собствените си наблюдения, изявления на представители на търсачките, логиката и здравия разум.

В общи линии принципите на работа са следните:

Първо ацесорите преглеждат хиляди сайтове, сортирайки ги ръчно по различни критерии: качествени, съмнителни, безполезни за потребителите. След това роботите анализират сайтовете от всяка група, стараейки се да идентифицират черти, характерни за всеки тип съдържание. С течение на времето, алгоритъмът събира достатъчно информация от базата на индексираните и започва да „раздава“ Trust.

Какво дава Trust на сайта

Всеки уебмастър, който иска да постигне висока посещаемост на своя проект, трябва да работи повече по доверието на сайта.

Първо, сайтовете с по-голям Trust се класират по-добре. Очевидно е, че Wikipedia е сайт с високо ниво на доверие, затова тя е окупирала ТОП по повечето искания за информация. Второ, тези сайтове нямат проблем с индексацията. Материалите на такива сайтове бързо се индексират и веднага заемат високи позиции.

Как да повишиш Trust на сайта

Ето списък на най-важните фактори, които имат пряко влияние върху доверието:

1. Възраст на домейна. Колкото по-стар е домейна и сайта, толкова по-голямо доверие предизвиква в търсачките.

2. Външните връзки към сайта, както закупените, така и естествените. Очевидно е, че естествените придават повече тежест, защото това означава, че той действително е полезен за хората.

3. Изходящи връзки от сайта. Колкото по-малко толкова по-добре. Ясно е, че сайт, нагло търгуващ с връзки не може да разчита на доверието на търсачките.

4. Сайтът Ви трябва да бъде напълнен с качествено съдържание. Ресурс, който копира чужди материали не се ползва с доверието на търсачките. Дори обратното!

5. Уникален дизайн, валидност на оформлението, вътрешна оптимизация, скорост на генериране на страниците са не маловажно фактори, които могат да бъдат обединени в един.

6. Интереса на потребителите към сайта. Браузърите на повечето посетители на нашите сайтове имат ленти с инструменти, включително Google и Яндекс, които позволяват на търсачките да проследяват поведенческите фактори, които в последно време придобиват все по-голямо значение.

Един съвет от нас:
„Мислете за потребителите, не за търсачките“. Сайт, който е интересен за посетителите, ще се хареса и на търсачките, и ще има достатъчно висок Trust на сайта.

Ако тази статия Ви е била интересна, също така Ви препоръчваме да прочетете „Мястото на SEO в Performance маркетинга

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email