Case Study: Цялостен маркетинг на онлайн магазин за часовници Timedix

онлайн маркетинг на магазин за часовници. Case study на наш клиент.

Timedix е онлайн магазин за оригинални маркови часовници, който стартира работа през март, 2018-та година. Характерно за Timedix е, че предлага богата колекция от оригинални ликвидационни часовници  на популярни марки и на възможно най-добри цени. Всеки един часовник е внимателно подбран и проверен от екип опитни часовникари с дългогодишен опит. Екипът работи постоянно с различни дистрибутори от България и Европа, за да обогатява колекциите в онлайна магазина и да намира най-новите модели на възможно най–изгодни цени.

Бизнес моделът е стандартен, но веднага след това идват и въпросите, които всеки предприемач си задава. Как да направим успешен онлайн бизнес в толкова конкурента ниша? Как и кога ще върнем инвестицията си? Какво е нужно?

Услугата, от която се възползва Timedix е SEOMAX Ефект – цялостен онлайн маркетинг.

Крайният резултат от работата ни за 1 година:

  • Стабилен и конкурентен онлайн магазин за маркови часовници;
  • Налагащ се бранд пред широката аудитория;
  • Първи позиции в Google.bg на важни ключови думи;
  • Висок трафик от органично търсене;
  • 6-цифрен оборот;
  • Над 1000 продадени часовника.

Изградихме силна основа през първата година, направихме подробен анализ на резултатите и оформихме маркетинг стратегия за втората година, като целта ни е да помогнем да развием Timedix и превърнем в лидер в Интернет пространството. Примерът на Timedix ни показва, че с правилната стратегия и инвестиция, е възможно да се създаде нов онлайн магазин и в рамките само на
една година да се превърнешв успешен бизнес.

СВАЛИ CASE STUDY В PDF

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.