Saint-Gobain е един от световните строителни лидери със своите висококачествени материали, иновативни решение, енергийна ефективност и др. Компанията е създадена през далечната 1665 година в Париж, като постепенно развива някои от най-успешните брандове в строителния сектор – Weber, Isover, Rigips, Ecophon. Weber е водещ производител на хидроизолационни системи, лепила за плочки и др. Rigips предлага пълна гама от материали за суго строителство – гипсокартон, фугопълнители, мазилки и др. И всички брандове работят като „добре смазана машина“ под крилете на Saint-Gobain.
Философията на Saint-Gobain е силно фокусирана върху устойчивото строителство и енергийната ефективност, за да се намали влиянието на човечеството върху околната среда. „Групата“ подкрепя различни международни каузи и развива стратегията „Хабитат“ за строителните си решения и продукти.
Преди повече от година започна партньорството ни с Групата в направление SEO оптимизация на Saint-gobain.bg. Уеб сайтът представяше мисията, направленията на компанията, както и брандовете, с които оперира.
Състоянието на сайта и класиранията му по водещи ключови думи не беше добро. По брандови търсения Saint-Gobain не се появяваше на първа позиция, а по много от направленията им бяха на втора и трета страница.
За да бъдат измерими резултатите от нашата работа, е важно да се заложат цели за постигане. Определихме ключовите думи, по които искахме сайтът да се класира на първо място и водещи позиции като „устойчиво строителство“, „енергийна ефективност“ и „иновации в строителството“.
Постигнахме страхотни резултати благодарение на нашата отдаденост към проекта, професионализма, с който подходихме към проекта и комуникацията с клиента. С това Case Study искаме да отправим благодарност за доверието на международната строителна компания Saint-Gobain и затова, че ни даде възможност да работим съвместо през 2017 и 2018 година върху SEO оптимизацията на сайта.