ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Как правилно да пишем SEO-статии ?

Как правилно да пишем SEO-статии ?

Как правилно да пишем SEO-статии ?

Писане на SEO-статии от дигитална агенция SEOMAX

Съществува цяла методика за писане на SЕО-статии за сайта, която се придържа към определени правила, известни като SEO копирайтинг. С други думи, за да бъде електронния ресурс качествен, е необходимо да се използват статии, интересни за посетителите, както и оптимизирани и забележими за търсачките.
Това ще позволи на сайта за сметка на съдържанието да повиши своя рейтинг.

Правило 1. Литературност на SEO-статиите

Едно от главните правила за писане на SEO-статии е това, че те трябва да бъдат ориентирани към конкретния потребител. Компетентно написаните SEO-статии трябва да имат запомнящо ярко заглавие. Статията трябва да бъде интересна за читателя и да бъде информативна. Още едно важно правило, което трябва да се спазва при написването на SЕО-статии е това, че статията трябва да отчита психологическите нюанси на читателя. Текстът следва да мотивира читателя да използва услугите на дадена фирма или сайт, или да носи скрит характер на реклама. Текстът може да бъде написан делово, на художествен език или да носи скрита реклама, подбуждаща към действие, но задължително трябва да притежава определени литературни критерии.

Правило 2. Обем на SЕО-статиите

Големите количества текст не само изморяват хората, но и роботите. Компетентния SEO текст трябва да бъде написано с обем 1000 до 3000 знака. По обем SЕО-статиите могат да бъдат разделени на:

• 1000 знака – минимален обем на статиите
• 2000 знака – идеален обем
• 3000 – среден обем

Правило 3: Използване на ключови думи и фрази.

За да отговарят на изискванията на търсачките за всички SЕО-статии се прилагат специални техники за тяхното оптимизиране. За целта в статиите хармонично се вписват линкове с ключови думи или ключови думи. Работата е там, че при търсенето на подходяща информация потребителят въвежда определени заявки и търсачките дават списък със сайтове, където те се споменават. Освен това, търсачките водят статистика на честотата на заявките. Съответно, оптимално напълвайки SЕО-текста с ключови думи, може значително да предвижите сайта нагоре за търсачките. Въпреки това, използването в текста на ключовите думи, не трябва да бъде за сметка на неговата четливост, т.е. не прекалявайте. Да се пишат компетентни SЕО-статии е много по-трудно отколкото от обикновени информативни, но затова пък ефекта от тях може да бъде много по-голям.
Обемен текст, който не съдържа основните ключови думи и фрази за търсачките, няма да бъде намерен и ще се изгуби сред милионите други подобни сайтове. Търсачката се губи в изобилието на общи фрази в подобни сайтове и при заявка от потребителя не може релевантно да покаже съответния ресурс.

Основни изисквания за оформление на SEO статии

Внимателното разработване на форматирането на SEO-текста ще помогне за създаването на визуална представа, способстваща за по-удобното четене на текста не само от потребителите, но и от търсачките. Посетителите на сайта ще могат бързо да намерят интересуващата ги информация, както и раздели.

Сред ефективните стандартни методи за форматиране на текста можем да споменем следните:
• разпределението на ключови фрази и изрази, с удебелен шрифт или цвят, което позволява на потребителите да фокусират вниманието си към най-важните елементи;

• ясни и кратки заглавия, които трябва ясно да представят основното съдържание на страницата и да помогнат на потребителите бързо да стигнат до страницата, отбелязвайки най-важното за тях съдържание;

• номерирани и маркирани списъци, позволяващи по-добре да се отделят и опишат основните елементи, списък със събития и идеи;

• кратки абзаци, подобряващи удобството на четене и възприемане на информацията.

Уникалност на съдържанието

Едно от основните условия за успешното популяризиране на сайта е неговото уникално съдържание. Именно уникалността на съдържанието позволява на търсачките да изведат сайта в първите позиции на заявки за търсене. Уникалността на текстовете може да проверите като въведете предложения в търсачките. Такава проверка на уникалността е бъде доста дълга, усърдна, но и точна.

Друг метод за проверка на уникалността на статиите включва проверка със специални програми.
Спазване на всички изисквания за писане на SEO-статии ще бъде истински източник на полезна информация за читателите и успешно насърчаване на уеб-ресурса в глобалната мрежа.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email