Какво е Google Ads?
Google Ads (позната още като Google AdWords) е платена рекламна платформа, която чрез онлайн реклама Ви дава възможност да изстреляте сайта си сред първенците в резултатите от търсачката на Google. За да се осъществи това, трябва да изберете ключови думи. Целесъобразно е тези ключови думи да са свързани с предлаганите от Вас продукти или услуги. След като сте избрали ключовите думи е време да изберете какво да виждат потребителите, когато се покажете в резултатите им. Платформата Google Ads дава възможност за публикуване на малки рекламни текстове, непосредствено под името на сайта Ви, които ако се използват правилно, могат да привлекат клиенти към Вас. Когато потребителите потърсят избраната от Вас ключова дума в търсачката, Вашият сайт ще излиза или най-отгоре в резултатите или отдясно. При определяне на бюджет за кампаниите, Вие задавате колко най-много бихте платили за клик, както и останалите потребители задават. Този, който е задал най-много, излиза пръв в резултатите и така се подреждат. При използването на Google Ads плащате единствено при реализиран клик. Това дава възможност, дори и да не е кликвано върху рекламата, името на Вашия бизнес да се запечати в умовете на потенциалните клиенти.
Какво Ви дава онлайн рекламата в Google Ads?
В една рекламна кампания трябва да се стараем да използваме всички възможности, а Google Ads неоспоримо е една много добра възможност, стига да изберем подходящите ключови думи и рекламно послание. В тази част ще Ви представим качествата на Google Ads, които го правят уникален.
Таргетиран трафик
В мрежата на Google Ads много точно може да определите кой да вижда рекламата Ви. Пред Вас са предоставени различни опции, като таргетиране според пол, възраст, местоположение и много други. По този начин може да покажете рекламата си точно на тези хора, които я търсят. Това позволява голяма кликаемост с малък бюджет, защото се елиминират кликове по невнимание, а се генерират кликове от интерес към Вас.
Гъвкавост
Едно от най-добрите качества на рекламата в Google Ads е, че е изключително гъвкава. Може да променяте параметрите на рекламата си колкото пъти искате и по всяко време, без ограничения. Решавате, че определена ключова дума вече не е релевантна – променяте думата и проблемът е решен. Това Ви дава възможността да следите тенденциите и различни промени около вашия бизнес и своевременно да адаптирате кампанията си към тези промени. Нужни са само 15 минути и промяната, която сте направили, вече ще е в резултатите на потенциалните Ви клиенти.
Детайлна статистика
Почти няма рекламен канал, който да Ви даде толкова детайлна статистика, колкото Google Ads. В допълнение към базовата статистика, която предлагат повечето онлайн рекламни платформи, като импресии, кликове, цена на клик, разходи и други, Google Ads минава една стъпка напред. Тази платформа Ви дава възможността да измерите колко доход Ви е донесла рекламата. А не е ли това смисъла на рекламата – да печелите от нея.
Защо да инвестирате в Google Ads?
Вие плащате за качествени и стратегически кликвания.
С рекламата за плащане на кликване плащате само за ключовите думи, за които стратегически оферирате. Например, ако съм водопроводчик и искам да генерирам нови оферти за „ВиК фирми близо до мен“, мога да наддавам само на тези ключови думи и ще бъда таксуван само когато някой кликне върху моята реклама и посети моя сайт. Според отчета за икономическото въздействие на Google, предприятията реализират средно 2 долара приходи за всеки 1 долар, който харчат в Google Ads.
Може да се състезавате с големи компании
За разлика от телевизионните реклами през 80-те и 90-те години, където бизнесът се нуждаеше от значителен бюджет, за да влезе в ефир, можете да започнете рекламна кампания в Google Ads дори и при минимален бюджет. След като започнете да генерирате конверсии за Вашия бизнес, може да увеличите бюджета си. Ако оправдаете възвръщаемостта на инвестицията с показател, наречен ROAS (възвръщаемост на рекламните разходи), може да удвоите разходите си за реклама. Ако не виждате резултати, може да поставите на пауза рекламната кампания с едно кликване на бутона.
Какви са цените на онлайн рекламата в Google Ads?
Това е сложен въпрос, и сега ще се опитаме да Ви обясним защо. Както вече споменахме, цената на клик в Google Ads се определя в зависимост и от останалите, които са избрали същата ключова дума. Цената се променя от няколко неща:
• Избраната ключова дума.
• Желаната позиция в търсачката.
• Бюджета, който сте определили сами.
Както очаквате някои ключови думи са по-популярни от други и съответно цената за да стигнете на първо място в търсачката е по-висока. При ключови думи, които са добре таргетирани цената може да е много ниска. Също така платформата Ви дава възможност да изберете максимума, който бихте дали за клик. Този максимум определя къде ще се озовете при търсене на желаната ключова дума.
Нашият екип, от дигитална агенция SEOMAX, притежава дългогодишна практика в онлайн рекламата. С удоволствие можем да поемем управлението на Вашата онлайн кампания. Всяка корекция, която желаете по кампанията си, може бързо и лесно да се заяви в нашата система за управление на клиенти MAX. Не пропускайте възможностите, които дигиталният свят предлага.