SEO Одит на сайт – ръководство стъпка по стъпка

SEO одит на сайт

В днешния дигитален свят е от изключително значение сайтовете да се представят добре в търсачките. В тази статия ще разгледаме как чрез SEO одит да подобрим представянето на сайта ни в резултатите от търсенето, както и какви са конкретните стъпки в процеса на SEO одит.

 

1. Какво е SEO одит? 

SEO одитът е първата стъпка към успешна SEO оптимизация. Той ни дава информация относно текущото състояние на уебсайта и поставя основите за изграждането на подходяща SEO стратегия. Накратко, SEO одит е анализ на сайта и изготвяне на отчет с резултатите от анализа. Техническият одит ни дава подробна информация относно всички проблеми, които има сайта ни, проучвайки всички страници поотделно и анализирайки тяхното представяне в търсачките.

 

2. Защо е Важен SEO Одитът?

 

Защо е важен SEO одита

 

За да бъде успешен един сайт, не са достатъчни само красиви цветове и изкусни шрифтове на текста. Много собственици на бизнес не са запознати със някои важни задачи след създаването на уебсайт. Една от тези задачи е SEO одита. Той помага на бизнеса да разбере къде се коренят проблемите и защо трафикът към сайта е оскъден.

 

За повечето собственици на уеб сайтове и онлайн магазини, техническите аспекти се оказват най-предизвикателната част от SEO оптимизацията. По тази причина те често остават на заден план. а съжаление практиката показва, че липсата на добър технически SEO одит, може да създаде сериозни неприятности, които да попречат на сайта Ви да получи видимостта, която заслужава.

SEO одитът е много повече от просто преглед на сайта. Той ни дава ясна представа за това къде сайтът ни “куца”, какво се харесва и какво не от ботовете, които го класират и какво да правим, за да променим това.

Никой уеб сайт не е перфектен, а търсачките непрекъснато се развиват и променят изискванията си. Нещо, което до вчера е работило, днес може да ви изиграе лоша шега. Ако обаче сте старателни и редовно следите състоянието на уеб сайта ви, навременно отстранявате проблемите и го подобрявате, шансовете ви за челните позиции се увеличават значително.

 

3. Стъпки за Извършване на SEO Одит

 

Стъпки за извършване на SEO одит

 

Ако сте начинаещ SEO специалист, то това ръководството е точно за вас! Приготвили сме ви подробно описани всички стъпки, които трябва да преминете, за да изготвите качествена оценка на вашия уебсайт.

 

А) Първоначален Анализ

 

  • Има ли настроени Google Search Console и Google Analytics?

Първото важно нещо, на което трябва да обърнете внимание, е да проверите дали има имплементирани GSC и GA4 и дали работят правилно. Това са двата основни инструмента на Google, чрез които да следите развитието на вашия сайт и да извличате нужната ви информация. 

При правилна настройка, те ще ви дадат актуална информация относно позиционирането на вашите страници, откъде идват посетителите, колко поръчки имате и т.н. 

 

  • Проверка на индексируемостта и възможността за обхождане на сайта

Много сайтове имат немалко страници, което отнема значително време на Google да ги обходи и индексира. Така новото и полезно съдържание, което създавате, може да се индексира със значително закъснение. Това е така, защото Google имат т.нар. бюджет за обхождане (crawl budget) или общият брой URL адреси, които търсачката обхожда по време на всяка сесия на вашия уебсайт.

Въпреки че обхождането на страниците е приоритет за ботовете, те се стремят да направят това, без да влошават потребителското изживяване на вашия сайт. Именно затова търсачките поставят т.нар лимит на обхождане (crawl rate limit), за да не претовари сървъра на сайта.

Дори и да не сте достигнали този лимит, Google отново може да не обхожда сайта ви с честотата, която искате, поради неговия ограничен капацитет за обхождане. Бюджетът основно зависи и от т.нар. “crawl demand” или доколко Google иска да обходи вашите страници. Crawl demand се основава на това колко популярни са вашите страници и колко остаряло е съдържанието в индекса на Google.

 

  • Проверка на sitemap.xml файл

Sitemap (карта на сайта) представлява XML файл, в който вие предоставяте информация на търсачките за това кои страници, изображения и други елементи на вашия сайт, намирате за приоритетни както и за начина, по който те са свързани. С този файл помагате на търсачките да обходят сайта по-ефективно и да разберат неговата структурата по-добре. 

Картите на сайта са много важни за големи сайтове, които разполагат с много страници, както и за нови сайтове, които имат малко или в най-лошият случай нямат никакви външни връзки. Силно препоръчително е да създадете sitemap и в случаите, когато имате голям архив от изолирани страници, сайтът ви се обновява често, или е богат на различен тип медийно съдържание.

 

  • Проверка на sitemap.xml файл

Една от основните стъпки, която трябва да направите, е проверката на robots.txt файла. Това е кратък текстови файл, който всеки уеб сайт трябва има. Неговата функция е да казва на ботовете на търсачките, кои страници на сайта да обхождат, но също и кои страници да НЕ обхождат.

С други думи, преди да започнат обхождането на вашия сайт, ботовете ще потърсят инструкции в robots.txt файла за конкретната целева страница и ще се съобразят с тях.

Но защо да спирате търсачките да обхождат вашите страници?  Не е ли именно това целта на SEO, ботовете да обхождат страниците ви максимално лесно и бързо, за да подобрите своето класиране. Този въпрос звучи логично, но вече ви споменахме за ограниченията, които вашия crawl budget създава. 

В този ред на мисли, ако използвате robots.txt правилно, вие може да ограничите обхождането към страници, които не следва да бъдат проверени от ботовете и по този начин да се спести от crawl бюджета.

 

Б) Техническа Оптимизация и Подобрения

 

  • Откриване на проблеми с обхождането и индексирането на сайта 

Ако забележите, че някои ключови за вас страници, не са попаднали в индекса на търсачката, то SEO одитът ще ви помогне да разберете откъде може да идва проблема. Вече споменахме някои неща, които е важно да оптимизирате, за да може търсещата машина да индексира правилно приоритетните ви страници. Ето още няколко елемента, на които да обърнете внимание.

 

  • Проверка за настроени редиректи

Без да изпадаме в сложни обяснения, редиректите представляват начин за пренасочване на посетителите (или ботове на търсачките) от един URL адрес към друг в случаи, когато оригиналният адрес вече не съществува. Редиректите имат важно значение както за потребителското преживяване, така и за SEO оптимизацията на вашия сайт. 

Може да изглежда като дребен пропуск, но това да забравите слагането на редиректи наистина може да доведе до загуба на класиране в търсачките, както и до недоволни потребители. Затова независимо дали преработвате уебсайта си и URL структурата на страницата ви се променя, преминавате към нов домейн, или дори рутинно почиствате старото съдържание – трябва да използвате пренасочванията.

 

  • Проверка за страници 404

Посетителите на сайта, на които се визуализира грешка 404, по всяка вероятност ще напуснат сайта, което води и до повишаване на т.нар. bounce rate или степен на отпадане. Това е негативен сигнал за търсачките.

Също така, ако ботовете попаднат на страница с грешка 4XX, търсачките доста бързо ще я премахнат индекса – това означава, че страницата ще изгуби класирането, което е имала, което също води до допълнителни негативни последици за SEO оптимизацията на вашия сайт.

 

  • Проверка за дублирани версии на сайта 

Дублираното съдържание е проблем, който може да ви донесе доста неприятности в индексирането и класирането в търсещите машини. Причините за наличието на дублирано съдържание могат да бъдат няколко:

    • продукт, достъпен от 2 различни категории (с 2 различни URL-a); 
    • сходно или еднакво съдържание на страниците; 
    • отделни URL-и с главни и малки букви;
    • отделни URL-и с и без “/”; 
    • отделни URL-и с или без “www”.

 

В някои случаи дори може да се случи така, че дублирана страница да заеме класирането на приоритетна за вас такава и да се конкурират взаимно. Сценариите са много и различни, едно обаче е ясно – този проблем трябва да бъде отстранен в мига, в който го забележим. Но как?

 

Решение 1: 

Едно от най-популярните решения на проблема е чрез гореспоменатите редиректи. Открийте дублираните страници и насочете трафика, който те ви носят към релеванти за сайта и целите ви такива. 

 

Решение 2:

Друг вариант е използването на команда “Disallow:” в robots.txt файла, в случаите когато искаме да спрем обхождането на конкретна дублираща страница. 

 

Решение 3:

Използвайте мета тагове <noindex, nofollow> и <noindex, follow>, за да покажете на търсещите машини кои страници не бива да индексира и съответно дали да следва, или не връзките към тях.

 

Решение 4:

И последният, доста популярен вариант, да си спестите проблеми с класирането поради дублажи, е използването на канонични връзки. Ако имате главна страница и филтри към нея, използвайте rel =“canonical” атрибут, за да сигнализирате на ботовете коя страница е важна за вас.

 

  • Проверка дали сайтът е удобен за мобилни устройства 

Днес повече от половината заявки за търсене в глобален мащаб се правят през мобилни устройства, като таблети и смартфони. Прогнозите са, че тези проценти ще продължат да нарастват. Ако искате вашият сайт да се класира в челните позиции, мобилната версия вече е задължително изискване. Уверете се, че сайтът ви осигурява отлична използваемост на мобилни устройства, което включва бърза скорост на зареждане, добра четимост на малък екран, ясна навигация, функционални и лесни за използване бутони и т.н.

Предимствата от мобилната SEO оптимизация не само ще ви помогнат да привлечете по-голям органичен сайт към вашия сайт, но също така намалява степента на отпадане (bounce rate), помага да предложите по-добро потребителско преживяване, а това са важни сигнали за търсачките.

 

  • Проверка на сигурността на сайта

Всички сте виждали буквичките “https” пред всеки URL. Знаете ли всъщност какво означават? HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) е протокол, който установява връзка между браузъра и самия сайт и визуализира съдържанието. Последната буква – S, показва, че връзката е криптирана и информацията е защитена. 

 

Като собственик на уебсайт, трябва да се убедите, че притежавате подобна сигурност. Ползите от това са няколко. Първо, потребителят се чувства по-сигурен. Ако човекът пред екрана знае, че данните му са защитени, то шансът да купи от сайта, например, е по-голям. Второ, търсачките отчитат като плюс притежаването на подобен тип защита и ви класират по-добре, ако я имате.  

 

  • Проверка на бързината на зареждане на сайта 

Скоростта на зареждане е един от основните фактори, които определят не само доброто потребителско преживяване, но и това как търсещите машини класират сайта ви. Колкото по-бързо зарежда вашият сайт, толкова по-добре! 

От особена важност за хората е да могат бързо да намерят това, което търсят и ботовете напълно разбират това. А свят, в който смартфоните са водещи, то скоростта на мобилно устройство е дори по-важна от тази на десктоп. Най-лесният начин да разберете дали сайтът ви се представя добре и откъде може да идват потенциални проблеми е като използвате инструмента на Google – PageSpeed Insights

Разбирането на това колко важно е сайтът ви да зарежда максимално бързо със сигурност ще ви донесе много дивиденти – по-добро класиране, повече посетители и съответно повече клиенти.

 

В) Анализ на ключови думи

 

Ключовите думи са един от най-важните елементи, върху които трябва да се фокусирате. Използвайки правилните думи и изрази, вие сте на точното място в точното време за вашите потребители, които търсят онлайн. Но как да разберем кои думи да използваме? Ето основни стъпки, по които да се ръководите по пътя към събиране на подходящи ключови фрази за вашия бизнес. 

 

  • Подбор на релевантни за аудиторията Ви ключови думи 

Започнете с изготвянето на списък с думи, които вие бихте търсили, ако сте потребител. Правите нещо като брейнсторминг за ключови думи. След това го дайте на приятели и роднини, за да ви дадат предложения от различна потребителска гледна точка. Така по-лесно ще видите какво е мисленето на хората дори без да използвате инструменти за SEO. Понякога думи, които мислим, че са нерелевантни могат да ни донесат най-много трафик именно защото аудиторията ги търси.

След това използвайте инструмент, който да ви даде примери и синоними за тематиката на сайта ви спрямо това какво хората търсят. Направете своето семантично ядро – разпределяне на думите в отделни клъстери. Например, ако продавате спортно облекло, то думи свързани със “дамски спортни екипи” и “мъжки анцузи” са 2 тотално различни клъстера и трябва да се съобразим с термините за всяка от тях.

 

  • Идентифициране на потребителските намерения зад ключовите думи /search intent/ 

Като потребителско намерение се определя целта, с която потребителят започва своето търсене и респективно какви са ключовите думи, които използва. Има 4 основни вида search intent – информационни, комерсиални, навигационни и транзакционни.

 

Информационни търсения

Това е първата стъпка от потребителската пътека. При този вид търсения, потребителите искат да получат повече информация относно даден продукт или услуга, без да предприемат конкретно действие. Най-често на подобен тип търсения отговарят блог страниците, ЧЗВ, кратки информативни видеа и т.н., които дават конкретни отговори на въпроси като “Какво е..”, “Как да..” и т.н.

 

Навигационни търсения

Тук вече потребителят показва, че има интерес към конкретна стока или услуга. Описателни думи като име на бранда, “магазин”, град и т.н. дават насоки на Гугъл какви резултати да покаже. Накратко, потребителят използва Гугъл като вид навигация, за да стигне до търсения от него продукт. Развитият GMB профил с релевантна и актуална информация за вашия бизнес – NAP (Name, Address, Phone), потребителски отзиви и т.н. са от ключово значение, за да могат търсачките да ви класират по-добре при подобни търсения.

 

Транзакционни търсения

Тези търсения ни показват ясно, че потребителят вече е готов да направи покупка. Те вече са се информирали за продукта и са стигнали до етап, в който искат да го имат. Транзакционни думи като “цена”, “промоция”, “поръчка” и т.н. ясно ни показват, че потребителят търси сайтове, от които може да направи покупка.  

 

Комерсиални търсения

Доста често комерсиалните търсения са бъркани с информационните. Макар да си приличат, имат ключови разлики, които ги отличават едни от други. При комерсиалните търсения, потребителят вече е получил нужната му описателна информация на даден продукт и вече започва своето проучване относно най-добрите оферти. Търсения като “най-добри лаптопи”, “най-евтини хладилници” и т.н. са именно комерсиални.

 

Включвайки някои насочващи думички е много по-вероятно да намерите потенциални потребители дори с по-малко търсения, отколкото да имате много търсения на конкретна дума, която обаче е много по-обща и не носи нужната стойност за потребителя. 

 

  • Приоритизиране на ключовите думи на база обем търсения и трудност за класиране

Използвайки инструментите като Serpstat, Ahrefs и Semrush, вие може лесно да се ориентирате кои думи си заслужава да използвате и кои не. Виждайки обема търсения (Search Volume) и трудността на класиране (Keyword Difficulty) можете сами да прецените коя дума би ви донесла повече трафик към сайта. 

Например, ако имате дума с Volume 3K и Keyword Difficulty 50 и под нея друга дума с Volume 1K и KD 12, то много по-добър ход за вас би бил да оптимизирате сайта спрямо втория вариант поради по-слабата конкурентност.

 

  • Анализ на ключовите думи на конкурентите и на възможности за класиране

Конкурентите са тези, които трябва да “победите” в битката за позиции, а какъв по-добър начин от това да видите какви са техните тактики и какви думи използват. Вижте за кои думи се класират и подберете тези, които са релевантни за вас. Вижте кои думи класират те и преценете дали можете да се справите по-добре с някоя от тях. По този начин ще генерирате идеи и изрази, за които може би не сте се сетили досега. 

 

Г) On-page оптимизация и Съдържание

 

On-page оптимизацията е свързана с всичко, което се намира на нашия сайт, за да може той да се класира максимално добре. Но какви са елементите, за които трябва да внимаваме, за да могат ботовете да харесат уебсайта ни?

 

  • Анализ на мета таговете

Мета таговете са това, което дава информация на Гугъл относно вашето съдържание и нещата, които предлагате. Те са кратката информация, която се визуализира, когато вашият сайт се покаже в резултатите от търсенето. Те са основните елементи на SEO оптимизацията.

Мета таговете се намират в <head> частта на вашия HTML код. Title тагът се изписва по следния начин: <title>SEO заглавие</title> и съдържа ключови думи, описващи съдържанието, което се намира на съответната страница. Важно е да знаете, че всяка страница трябва да има уникално заглавие, което да не надвишава 60 символа, за да се визуализира правилно. 

Meta description представлява кратко резюме на съдържанието на страницата (до 160 символа). Тези описания ви позволява да дадете по-подробна информация за самия продукт или услуга, които предлагате и да привлечете вниманието на потребителите. Изписването в кода става по следния начин: <meta name=”description” content=”Your description.”/>

Уверете се, че всяка страница има свои уникални заглавия и описания, така ще бъдете сигурни, че ще се класирате максимално добре по релевантни за вас търсения. Разпишете ги спрямо ключовите думи, чиито анализ сте направили по-рано и се насладете на резултати от работата си след това!

 

  • Анализ на heading структурата на страниците на сайта (H1-H6)

Използването на различни H-заглавия (от 1 до 6) вие подобрявате потребителското преживяване като помагате на хората лесно да се ориентират къде какво могат да открият. Йерархията при заглавията помага на ботовете да открият основната информация и да разберат за какво се говори в даден текст. Важно е обаче и да не прекалявате – не използвайте повече заглавия, отколкото съдържание, това може да се отрази негативно на позициите ви. 

Имайте предвид, че H1 заглавието е само едно, представящо главната тематика на страницата. Всички други заглавия могат да бъдат повече, стига да са подредени в правилна последователност, образувайки удобна за разбиране структура. Освен това, много по приятно за погледа е, когато страницата е прилежно разделена на параграфи, всеки със собствено заглавие, отколкото просто нахвърлян текст, без подредба. 

 

  • Анализ на изображенията

Визуалните елементи на сайта добавят по-добра представа в съзнанието на хората и подобряват тяхното изживяване, затова е важно те да бъдат използвани правилно. Освен за потребителите, използването на изображения е ключов фактор и за вашата On-page оптимизация, за да се класирате по-добре. Има няколко ключови фактора, които трябва да съобразите, преди да публикувате дадено изображение:

    • Размер: Съобразете големината на файла, който качвате. Изображенията не трябва да бъдат прекалено тежки, в противен случай това ще забави скоростта на зареждане на вашата страница. Препоръчителният размер е около 100kB. Ако имате по-голямо изображение – компресирайте го;
    • Формат: Преди се считаше че JPEG и PNG са най-добрите формати и те продължават да оглавяват челните позиции за по-големи изображения. През последните години обаче WebP и AVIF също спечелиха доверието на търсачките, предоставяйки качествени изображения, които са по-лесни за визуализиране и подобряват скоростта;
    • Alt tag: Това е основен елемент, помагащ на ботовете да разберат какво представя изображението и дава допълнителна стойност за вашето по-добро класиране;
    • Визуализацията на мобилни устройства: Оразмерете изображенията така, че те да бъдат подходящи както за десктоп версия, така и за смартфони и таблети.

 

  • Проверка дали URL структурата на сайта е SEO-friendly

URL адресите са полезни за търсачките, тъй като заедно със съдържанието, заглавния таг и други елементи, им помагат да разберат за какво се отнася дадената страница. Добре структурираните URL адреси са полезни и за онлайн потребителите, защото им дават предварителна информация какво съдържание може да очакват на дадената страница, както и за по-удобна навигация.

Например: www.saitzadrehi.com/jeni/zimni-qketa/vatirano-qke е URL адрес, от който потребителите могат да се ориентират, че на страницата ще открият ватирано женско яке, подходящо за зимния сезон. Много от потребителите знаят, че ако изтрият “vatirano-qke” от линка, ще могат да се върнат обратно към подкатегорията зимни якета и да разгледат останалите модели.

Google препоръчва да се стремите към URL адреси, които са кратки, разбираеми и конкретни. Винаги, когато е възможно, използвайте четими думи, вместо дълги ID числа – това помага както на търсачките, така и на потребителите да се ориентират по-добре. Уверете се, че в URL адреса присъства основна ключова дума, тъй като това показва на търсачките, че вашата страница се отнася за тази ключова дума. За по-добра четимост е препоръчително да разделяте отделните думи с “-”, а не се “_” или други знаци.

 

  • Анализ на наличното съдържание на сайта

Не случайно много експерти използват израза “Content is King”. Съдържание трябва да носи стойност за потребителите. Колкото повече дълбочина в анализа, толкова по-добре! И не забравяйте – актуализирайте често, спрямо най-новите теми и ъпдейти във вашата област, за да покажете на потребителите и на Гугъл, че сте “up-to-date”. Това ще ви донесе бонус точки.

С навлизането на AI инструментите е много по-лесно да създадем за малко време, много съдържание. Не разчитайте само на количеството. Дори да си помагате с подобни “подсказки”, то със сигурност трябва да проверите и да промените част от текста, за да бъде то максимално близко до хората и с актуална информация. Започнете с изготвянето на стратегия относно съдържанието, което искате да публикувате и след това с неговото създаване.

 

  • Значението на вътрешните връзки

Вътрешните връзки представляват линкове, които свързват страници, намиращи се на самия сайт. Макар те да нямат същото влияние върху класирането, както външните беклинкове от други авторитетни сайтове, това не означава, че са без значение за SEO.

Защо вътрешните линкове са важни? Причините за това са няколко. На първо място, от практична гледна точка те насочват потребителите в сайта ви и им позволяват по-лесно да откриват още страници и допълнително съдържание, което вероятно също би представлявало интерес за тях. Също така, те помагат на Google бота да открие и индексира страниците на сайта ви, както и да разбере по-добре контекста и връзката между съдържанието.

Още една важна подробност е, че когато ги свържете с линкове, страниците с по-висок авторитет, предават от авторитета си към страниците, към които линкът води. Това предимство може да се използва стратегически, за да дадете повече авторитет на нови страници или такива, които са приоритетни, за да увеличите техните шансове за класиране.

 

Д) Външна off-page оптимизация

 

Off-page оптимизацията са всички външни обратни връзки, които водят към вашия сайт. Това показва на ботовете авторитета на сайта в дадената сфера. Нека разгледаме малко по-задълбочено отделните елементи.

 

  • Анализ на линк профила на сайта

За да имате качествени връзки, заложете на авторитетни сайтове, с висок DR и релевантна на вашата тематика. По този начин вашият авторитет в очите на търсещите машини също ще се повиши. Проверявайте редовно дали външните ви линкове са активни и се старайте да разнообразявате източниците, тъй като ако имате много линкове от един и същ сайт, то най-вероятно Гугъл ще счете това за спам. Използвайте социалните мрежи, различни форуми или блог страници, за да публикувате различни типове съдържание, носещи ви стойност.

 

Друг фактор е честотата на генериране на външни линкове към сайта. Не прибягвайте до “бърза” стратегия, с която да си набавите линкове за отицателно време. Това не е добър знак за ботовете и най-вероятно ще ви изиграе лоша шега. Бъдете последователни и имайте предвид, че има разлика при увеличение на линк масата за стар и за нов сайт.  

Създавайте връзки постепенно, като давате качествено съдържание и конкретна връзка към вашия сайт. Това става чрез т.нар. anchor text – ключовите думи, които да отведат потребителят на вашата страница. Те трябва да бъдат разнообразни, но свързани с вашата целева страница, а не просто случайни думи. 

 

  • Анализ на линк профила на конкурентите на сайта

Използвайте инструменти за анализ, за да проучите конкурентите си. Учете се от тях и търсете грешките им, за да бъдете по-добри. Вижте тези, които се класират по-добре и проучете стратегията им – от кои източници имат линкове, какво е съдържанието, което са публикували и след това разберете условията, които трябва да изпълните, за да се сдобиете и вие с подобен линк. 

 

  • Анализ на Google Business профил /ако е наличен/

Създайте Google Business профил, ако нямате такъв, а имате бизнес с локално значение. Старайте да попълните възможно повече информация относно вашите услуги и продукти, както и да дадете актуална информация за вас – име на фирма, контакти, локация. 

Попълнете социалните си връзки и добавете изображения, които да допълнят профила. И най-важното – следете коментарите от потребители и Гугъл, че бизнесът ви е активен и се старае да бъде в полза на потребителя. Актуализирайте често информацията си, ако има промени като нови или премахнати услуги, за да бъдете максимално полезни на вашите потребители.

 

Често Задавани Въпроси относно SEO Одита

 

  • Колко Често Трябва да Се Извършва SEO Одит?

Нашият съвет е да правите подробен SEO одит на сайта си веднъж или два пъти годишно. Така ще можете да бъдете в крак с новите ъпдейти и тенденции и да следите кое работи за вас и кое трябва да бъде редактирано.

 

  • Нужен ли е SEO Специалист за Извършване на SEO Одит?

Ако нямате опит в сферата и само сте чували за SEO, то със сигурност се нуждаете от помощ. Може да се обърнете към нашите специалисти, които ще ви помогнат да откриете пропуските, които има сайта ви и да ги коригирате заедно.

 

  • За кого е подходяща услугата SEO одит?

SEO одитът е подходящ за всеки собственик на уебсайт. Независимо в каква ниша се развивате, вашата цел е да бъдете на върха, така че именно това е начинът да разберете как да постигнете по-добри резултати.

 

  • Каква е цената за SEO одит на сайт?

Цената се определя строго индивидуално за всеки клиент спрямо големината на сайта и услугите, които ще включва.

 

  • Колко време средно отнема един SEO анализ на сайт?

И тук идва любимият отговор на всеки маркетолог – Зависи! Трудно е да се постави срок, тъй като по-големите сайтове изискват повече време и по-обстоен анализ, докато при по-малки други неща могат също да забавят процеса. След преглед на сайта може да се даде ориентировъчно време, но е трудно да бъде изчислено с точност.

 

  • Искате да поръчате услугата SEO одит на сайт?

Ако сте собственик на сайт и искате да подобрите неговите позиции в търсачките – доверете се на нашите експерти. Те ще предложат най-добрите решения за вас и вашият бизнес. Всички наши услуги вижте тук

 

Заключение

SEO одитът ви помага да идентифицирате слабите места на вашия сайт и да внесете подобрения, които ще увеличат видимостта му в търсачките. Ако последвате стъпките за успешен SEO одит, вие ще увеличите посещаемостта и рейтинга на вашия уеб сайт, което е наистина ключово в дигиталната епоха.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.