Тактики на успешните брандове в социалните мрежи

какви такткити да използвате за успешен бранд в социалните мрежи, съвети от seomax

За да бъдете успешни във вашия бизнес е добре да изпозлвате някои тактики на успешните брандове в социалните мрежи. В днешната дигитална епоха поддържането на присъствие в социалните медии е от първостепенно значение за успеха на вашия бизнес. Ако сте безразлични към използването на социалните медии, е много вероятно да възпрете цялостния растеж на бизнеса си.

Тези уебсайтове и приложения се превърнаха в глобален феномен и отдавна са много повече от увлечение. Всъщност онлайн има приблизително 2,62 милиарда потребители на социални медии. Очаква се този брой да нарасне до над 3 млрд. души до 2021 г. По тази причина социалните медии са идеален маркетингов инструмент за бизнеса – особено за фирмите, които се стремят да разширят своята аудитория органично. За да се постигне това, е наложително да се използват доказаните тактики на успешните брандове в социалните мрежи, които да дадат осезаеми резултати.

Нека разгледаме шестте доказани във времето оръжия на най-популярните марки в интернет.

Използвайте Dynamic Ads на Facebook

Създаването на реклами за мобилни устройства е една от тактики на успешните брандове в социалните мрежи, която дава възможност на потенциалните клиенти да разглеждат и закупят удобно онлайн от продуктите ви. С Dynamic Ads на Facebook фирмите могат да свързват рекламите си с местните си продукти. Това ви позволява да персонализирате рекламите въз основа на места, промоции и ценообразуване.

Влияние на офлайн посещенията с онлайн промоции

Вашата най-голяма цел е да повлияете на потенциалните клиенти да купят продуктите ви онлайн или да посетят магазина, за да извършат покупка. Въпреки че 42% от тях предпочитат да купуват продуктите си онлайн, можете да вдъхновите клиентите си да посетят физическите обекти, за да получат изключителни промоции и отстъпки. В интерес на истината, 90% от потребителите на Twitter твърдят, че следват магазини в социалните медии, за да направят тъкмо това.

Един от най-ефективните начини за стимулиране на трафика от социалните медии към местоположението на вашия физически магазин е чрез провеждане на офлайн събития, друга тактика на успешните брандове в социалните мрежи. Ако търсите креативни начини за офлайн посещения за бизнеса си, разгледайте тези ценни съвети:

  • Предлагайте безплатни събития в магазините. Ако работите в кафене, можете да организирате дегустация за съществуващите и новите си клиенти, като същевременно популяризирате събитието в социалните медии. Това е идеален начин за извличане на положително потребителско преживяване с вашата марка.
  • Давайте подаръци. Хората обичат безплатни артикули, така че подаръците са перфектен начин да привлечете значими клиенти и възможности за продажби от вашия магазин. Използвайте предходния пример. Няма смисъл да подарявате смартфон, ако имате кафене. Опитайте се да показвате продуктите си по-често и говорете повече за тях, за да предизвикате широк интерес от страна на вашата марка.
  • Избягвайте използването на твърде много промоции. Увеличаването на ангажираността на вашата аудитория в социалните медии трябва да се получи основно чрез качество и съдържание. Не трябва да превръщате кодовете за отстъпки и промоциите в основния фокус на онлайн комуникацията.

Насърчавайте клиентите да публикуват рецензии

Силата на онлайн рецензиите е огромна за търговците на дребно, които желаят да получат доверието на своите онлайн клиенти. Както се оказа, 90% от потребителите се консултират с онлайн ревютата преди да отидат или да направят покупка в магазин за търговия на дребно. Освен това 88% от хората вярват в мненията, които прочитат в интернет.

Тъй като ревютата онлайн са надежден и доказан ресурс за потребителите, трябва да се съсредоточите върху натрупването на положителни отзиви за вашия бизнес, за да информирате потенциалните клиенти, че дейността ви е легитимна. Google и Facebook са водещият източник на онлайн ревюта за потребителите. Ако искате клиентите ви да публикуват подобни, това са най-простите и най-непосредствени за целта канали, използвани често от успешните брандове в социалните мрежи.

Ако сте получили отрицателен отзив, не се обезкуражавайте. Най-добре е да отговорите професионално на негативните коментари, като предлагате на клиентите нещо в реванш или навременно възстановена сума. Ако сте получили особено неподходящ отзив, можете да сигнализирате за това на екипа на Google или Facebook и той може да бъде премахнат след необходимата оценка.

Използвайте спиращи дъха снимки

В едно проучване от 2012 г., инициирано от компанията за създаване на съдържание Skyword, се стигна до извода, че красивите и качествени снимки водят до 94% увеличение на интереса в социалните медии. Това трябва да ви вдъхнови да създавате и публикувате спиращи дъха изображения, които резонират с вашата онлайн марка.

За да направите още по-красива своята страница, можете да инвестирате във висококачествена камера или софтуер за редактиране, за да сте сигурни, че вашите снимки ще завладеят целевата ви аудитория.

Опознайте мрежата си

Има много социални медийни мрежи, които могат да бъдат използвани в полза на вашия бизнес. Бихте могли, обаче, да направите критична грешка, като приемете, че всички те имат едни и същи предимства и имат едни и същи демографски характеристики. Погледнете по-долу, за да разберете изключителните предимства на някои от най-важните мрежи и вижте дали трябва да ги използвате за вашия бизнес.

  • Facebook: Това е най-голямата социална медийна мрежа, особено за бизнеса на дребно. С повече от 1 милиард активни потребители, Facebook е най-модерна платформа за магазините, които да рекламират продуктите си, да публикуват съдържание и да взаимодействат ефективно с аудиторията си.
  • Twitter: Подобно на Facebook, Twitter е много популярна социална медийна мрежа, която дава възможност на бизнеса да рекламира и споделя съдържанието си с милиони хора. Бизнесът от всякакъв тип може ефективно да използва Twitter, за да постигне с лекота своите цели.
  • Instagram: Тази социална мрежа се насочва предимно към лица на възраст между 18 и 29 години и е предназначена за споделяне на снимки и видео. Ето защо, ако се опитвате да достигнете младите хора, Instagram е чудесен вариант.
  • Snapchat: Това не е традиционен маркетингов инструмент, но е дом на приблизително 43,9 милиона месечни потребители – и то основно млади хора. Освен ако младите хора не са вашата целева група, вероятно ще се откажете от използването на тази мрежа в своя маркетингов план.
  • Pinterest: Тази мрежа работи най-добре за фирми, които процъфтяват в специфични ниши, като туризъм, кулинария, красота, здраве и мода.

Публикувайте често   

Използването на социалните медии, за да подобрите присъствието си онлайн, в крайна сметка разчита на вашата последователност.Това е една добра тактика на успешните брандове в социалните мрежи, която и вие може да изпозлвате. В продължение на години търговците са проповядвали доктрината за последователността, дори когато тя се отнася до публикуването на социални медии. Но все пак, какъв е оптималният срок за публикуване във всяка мрежа? През предходните години това беше една силно обсъждана тема, но след изчерпателно изследване, отговорът вече е ясен.

Според CoSchedule, тук са най-добрите часови интервали за публикуване във всяка отделна социална медийна мрежа.

  • Facebook: Стремете се да публикувате поне веднъж на ден между 13:00 ч. и 16:00 ч.
  • Twitter: Най-добре е да публикувате около 15 пъти на ден в Twitter. Опитайте се да пускате съдържание най-малко на всеки един до два часа за максимален ефект.
  • Instagram: Препоръчва се да се публикува един или два пъти на ден. Оптималният вариант е да създадете първата си публикация около 8:00 до 9:00 часа. Можете да публикувате втората следобед в 14:00 часа.

Заключение

Социалните медии дават на магазините за търговия на дребно идеалната възможност да популяризират своята марка и да се свързват онлайн с аудиторията. Сега, когато знаете как можете да използвате тактика на успешните брандове в социалните мрежи като оръжие за вашия магазин за търговия на дребно, няма ограничение за размера на успеха, който можете да постигнете както офлайн, така и онлайн.

Помнете, че активността в интернет е от решаващо значение за растежа на вашата фирма. Затова не спирайте да се интересувате от най-работещите в социалните мрежи алгоритми за популяризиране и дайте най-доброто на вашия бизнес. Той заслужава да бъде разпознаваем сред потребителите, а вие заслужавате да получавате все повече поръчки.

абонамент за маркетинг новини

Абонирайте се за ежемесечния бюлетин на Дигитална агенция SEOMAX

Вие ще получавате:

  • компилация от полезни статии за онлайн маркетинг и развитие на онлайн бизнеса
  • новини и информация за специализирани събития

Посочете email, който четете редовно!

TOP