Успешните практики в социалните мрежи през 2018 гoдина

научете кои са успешните практики и съвети за социалните мрежи, усшени практики 2018

Социалните медии бързо се превръщат в един от най-важните аспекти на дигиталния маркетинг, предлагайки многобройни ползи за милиони предприемачи по целия свят. И ако не използвате успешните практики в социалните мрежи като печеливш източник, най-вероятно изпускате невероятна бизнес възможност, която улеснява разпространението на вашия продукт и мисия. И преди да споделим с вас кои са успешните практики в социалните мрежи през 2018 година, нека първо се спрем на предимствата от присъствието ви в тях.

Защо трябва да използвате успешните практики в социални мрежи за целите на вашия бизнес?

Хората научават за марката ви

Социалните мрежи са една от най-безпроблемните и печеливши платформи за дигитален маркетинг, които могат да бъдат използвани за увеличаване популярността на фирмата ви. Ако използвате успешните практики в социалните мрежи и прилагайки стратегия за социалните медии, тя ще ви помогне значително да увеличите разпознаваемостта на марката в съзнанието на потребителите.

Влагайки само няколко часа седмично, над 91% търговци твърдят, че техните допълнителни усилия значително увеличават известността на бранда и интереса от страна на клиентите. Несъмнено, наличието на страница в социалните мрежи ще бъде от полза за бизнеса ви.

Рентабилност

За рекламна стратегия маркетингът в тези мрежи е може би най-рентабилният подход. Създаването на профил е безплатно за почти всички платформи. Ефективността от гледна точка на разходите е важна, тъй като ви помага да постигнете по-голяма възвръщаемост на инвестициите и да натрупате по-голям бюджет за други маркетингови и бизнес плащания. Само като инвестирате малко пари и време, можете значително да увеличите процентите си на реализация и в крайна сметка да се радвате на по-високи резултати.

Свързвате се с клиентите си

Социалните медии са добър начин за ангажиране и взаимодействие с клиентите, особено ако използвате успешните практики в социалните мрежи на големите брандове. Колкото повече комуникирате с аудиторията, толкова повече шансове имате за реализация на своя продукт или услуга. Старайте се да осъществявате двупосочна комуникация с целевата си аудитория, така че да научавате повече за желанията или забележките на клиентите, след което да ги обслужвате по-качествено. Освен това комуникацията с хората е един от начините да спечелите вниманието им и да им предадете ефективно вашето послание за марката. По този начин марката ви ще достигне по-голяма аудитория.

По-доволни потребители

Всички тези канали в интернет играят жизненоважна роля в мрежата и комуникационната платформа. Чрез помощта им, вие разполагате с ключова опция за подобряване на цялостния имидж на марката. Клиентите със сигурност ще оценят факта, че когато публикуват коментари на страницата ви, те получават модифициран отговор, а не компютъризирано съобщение. Фирма, която уважава клиентите си и отделя време за тях, винаги се възприема в положителна светлина.

Информираност за пазара

Няма как да сте успешен продавач, ако не познавате пазара и нуждите на вашите клиенти. Тук успешните практики в социалните мрежи също помагат. Като наблюдавате дейностите в профилите си, можете да видите интересите и мненията на клиентите, както и да получите ценна обратна връзка. Като допълнителен инструмент за изследванията, социалните медии могат да ви помогнат да получите информация и да разберете по-добре вашата индустрия.

Повишен трафик

Едно от другите предимства на социалните мрежи е, че също така помагат да се увеличи трафика на уебсайта ви. Чрез споделянето на съдържанието си, вие давате на потребителите основание да кликнат върху страницата ви и така генерирате по-голям трафик.

Подобрено SEO класиране

Няма универсален алгоритъм, за да се осигури успешно класиране в търсачките в интернет, тъй като SEO изискванията постоянно се променят. Поради това вече не е достатъчно просто да оптимизирате уебсайта си и редовно да актуализирате блога си. Фирмите, които споделят съдържанието си в социалните медии, изпращат сигнал до търсачката, който говори за валидността, целостта и постоянството на вашия бранд.

Както виждате, ползите от създаването на профили в социалните мрежи са многобройни и доказано помагат за разрастването на бизнеса. Но управлението им, разбира се, не е толкова просто. Освен това бизнес успешните практики в социалните мрежи често се променят във времето. Ето защо бихме искали да споделим с вас някои от най-полезните неща, които можете да направите, за да придадете на интернет присъствието си повече смисъл.

Успешните практики в социалните мрежи през 2018 година

Нещо, което често се пренебрегва, е по-общият подход към социалните медии за бизнеса и предприемачите. За какво трябва да мислят фирмите? Какво прави наистина доброто социално медийно съдържание? Нека се потопим в тази материя с нашите 8 съвета.

Ангажирайте се със социалните мрежи

Първото нещо, което предприемачите могат да направят, за да постигнат успех, е да поемат ангажимент към социалните мрежи. Както всяка друга форма на маркетинг,те могат да бъдат истинско предизвикателство. Трудно е да се създаде аудитория, да се създаде голямо съдържание и да се увеличи ангажираността и неслучайно често виждаме брандове, които се отказват само след няколко месеца. Според много експерти, удолетворението идва след осем месеца до една година не само за да получите последователен поток от клиенти, но и да разберете как аудиторията ви функционира. Всичко започва с планиране. Създайте социална медийна стратегия и я следвайте стриктно, когато използвате успешните практики в социалните мрежи.

Покажете своята личност

Вторият съвет за бизнеса и предприемачите е винаги да сте автентични. Замислете се за марките, които следите в този тип медии…. Какво ги прави специални? Какво ви кара да ги следвате? Вероятно имат специално съдържание или просто правилен подход към начина му на публикуване. И печелят сърцата на хората с това, че зад тях стоят личности, а не машини, които автоматично произвеждат съдържание.

Създаването на добро присъствие в социалните мрежи не е само за показване на стойността на вашия продукт или услуга на вашата аудитория. Става въпрос за връзка и опит. Най-добрите марки споделят обща гледна точка с феновете си.

Слушайте клиентите

Успешната концепция трябва да бъде изградена около слушането на клиентите. Припомняме и тук, че интернет пространството предлагат невероятна, отворена платформа, която бизнесът може да използва, за да комуникира с клиентите. Ето защо ние препоръчваме да го използвате по този начин!

Другото нещо е, че вашите клиенти са най-добрият източник на вдъхновение за съдържание. Много от бизнесите седят върху златна мина от ценни идеи, като просто следят кои са често задаваните въпроси или какви са настроенията на хората. Потърсете първо клиентите си за идеи, преди всичко друго. Също така можете да набюдавате и почитателите на вашите конкуренти, за да научавате повече за това, което работи във вашата индустрия.

Фокусирайте усилията си върху избрани мрежи

Социалните медийни канали са атрактивни и дори пристратяващи. Искаме да бъдем навсякъде по всяко време и да опитаме всичко, защото сме сигурни, че тази мрежа ще бъде най-подходящата за нас. Но фактът е, че всички ние зависим от определени ресурси. Така че, ако се опитате да се съсредоточите върху много социални мрежи, най-вероятно усилията ви ще бъдат хаотични и не така плодотворни, както концентрацията само върху 2-3 канала.

Не забравяйте, че успехът следва страстта

Нашият най-ценен съвет за “стратегията” за социалните мрежи за бизнеса е да запомните, че страстта помага да се създаде наистина страхотно и запомнящо се съдържание.

Успехът на социалните медии е дълъг път. Единственият начин да се гарантира дългосрочен успех е това занимание да не бъде тежест, а да следва вашата страст. Хубавото на социалните медии е, че съдържанието ви не трябва да е пряко свързано с вашата марка или индустрия. Това означава, че не е задължително да се придържате към онова, което правят всички останали.

Експериментирайте с видео маркетинга

Видео маркетингът е една от успешните практики в социалните мрежи  и най-обсъждани теми в социалните медии в момента и затова бихме искали да споделяме няколко похвата, които можете да използвате, за да създадете страхотно видеосъдържание. Сортирайте статиите в блога си по ред на трафика и създайте видеоклипове около тези теми. Отново надникнете в страниците на конкурентите, за да видите какви видеа правят те. Използвайте клиентите си като ресурс. Погледнете извън вашата индустрия към любимите си марки. Ключът е да започнете с това, което работи, както и на първо място да спечелите малко доверие сред обществеността.

По отношение на най-добрите практики за видеоклипове съществуват някои фактори, с които хората са по-склонни да взаимодействат. Единият е дължината на видеоклипа. Във Facebook, например, най-гледаните клипове са с дължина между 60 и 90 секунди. Вторите най-популярни са около 30-60 секунди. Същото важи и за Twitter, така че правете видеоклиповете кратки.

Ако искате да включите човек (или група хора), ще ви е необходим добър микрофон, естествена светлина и статив. Звукът, осветлението и стабилността на камерата са ключът към създаването на качествено видео.

Извлечете максимума от съдържанието си

Един от най-важните аспекти в маркетинга на социалните медии е да извлечете максимума от съдържанието си. Не е необходимо непрекъснато да публикувате чисто ново съдържание.

Експериментирайте със създаването на споделена графика в публикацията, която хората могат да използват в Twitter, Facebook или LinkedIn. Можете също така да създадете поредица от истории в Instagram, които да помогнат за популяризирането на публикацията. Или може да опитате да създадете кратък видеоклип за Facebook, обобщаващ публикацията (или дори по-задълбочен видеоклип в YouTube!)

Всяко съдържание, което създавате, трябва да може да се сподели в поне 2-3 канала в интернет.

Увеличете трафика

Съвсем не е нужно да сте експерт, за да постигнете успех с рекламата. Организирането на социални медийни публикации е идеалното тестово поле за платени реклами и подсилени постове. Дори можете да насочвате публикации към конкретни потребители.

Можете също да си създадете аудитория, която най-вероятно ще се радва на тази публикация. Това би могло да бъде аудитория Lookalike, която е подобна на посетителите на уебсайта ви. Или може би това е такава, която е проявила интерес към вашите конкуренти. Имате възможност да се насочвате и към общност, базирана на демографски данни като местоположение, възраст, тип мобилно устройство или други характеристики.

Не може да се отрече, че маркетингът в социалните мрежи има много предимства както за начинаещи, така и за вече установени компании. Ако редовното прилагате и актуализирате правилната маркетингова стратегия за социални мрежи и се възползвате от повече успешните практики в социалните мрежи, това ще доведе до увеличен трафик, по-добро SEO класиране в търсачките, подобрена лоялност към марката, по-голямо удовлетворение на клиентите и много други ползи. Вашата конкуренция се увеличава непрекъснато, ден след ден, така че не позволявайте на други в бранша да „отвлекат“ потенциалните ви клиенти. Колкото по-рано започнете с рекламиране на продукта си онлайн, толкова по-бързо ще отбелязвате ръст на бизнеса си.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.