Case Study: Изграждане на имидж, SEO оптимизация и Facebook реклама на хотелски комплекс с вили и апартаменти

В туристическата индустрия хотелиерският бизнес е изключително конкурентна среда и да си сред най-добрите не е никак лесно.

За нас бе голямо предизвикателство да се докоснем максимално до този бранш и да помогнем оптимално в изграждането на имидж, да достигнем до по-голям брой резервации на месец и да оптимизираме сайта, за да се класира по-напред в търсачката.

 

Как започнахме съвместна работа?

Представяме Ви Русковец Резорт – eлегантен комплекс от вили и апартаменти, идеален за уикенд и СПА ваканция на планина. Разполага с вътрешен топъл минерален басейн, вътрешен детски басейн, сауна, парна баня, уелнес център и безплатен детски клуб. Гостите могат да се насладят на чудесна храна и вино в ресторант „Ил Форно“, предлагащ пица, паста, риба, салати, десерти и в класическия ресторант „Лавендер“.

Клиентът ни потърси през март месец за изработка на нов уебсайт на комплекса, отговарящ на новите тенденции. Стартирахме проекта през март 2019 година. През Юни месец 2019 година изготвихме SEO одит на сайта. След преглеждане на резултатите и обсъждане на бъдещи промени, клиентът се обърна към нас с идеята да достигнем до повече хора, да работим върху имиджа и да класираме максимално напред сайта при търсене по определени ключови думи. През юли стартирахме с услугите SEO оптимизация и Facebook публикации, за да достигнем до по-голяма аудитория. След като клиентът бе доволен от резултатите, ние спечелихме изцяло доверието му. През септември 2019 стартирахме и с реклама във Facebook. Какво предприехме и какви резултати постигнахме за една година, ще научите, ако прочетете цялото Case Study.

 

ТЕХНИЧЕСКА ЧАСТ

Създаване на нов уебсайт

Първата важна стъпка е изработката на уеб сайт, който да представи цялата красота на комплекса, освен това да бъде максимално лесно структуриран, за да се ориентират по-бързо потребителите. За тази цел създадохме лесна и бърза резервационна система. Създадохме хубав, отговарящ на всички тенденции днес, уебсайт с адаптивен (responsive) дизайн за всички устройства. С тази стъпка дадохме старт върху изграждането на имиджа на Русковец Резорт. Стартирахме работа по проекта през март 2019 година.

SEO оптимизация

През юли започнахме с услугата SEO на сайта. Първата стъпка, която предприехме е да направим обстоен SEO одит на сайта. След обсъждане на резултатите, започнахме и с подобряването. За целта се фокусирахме върху основни ключови думи и значително за една година класирахме Русковец в по-предни позиции. Малко по-долу може да видите статистика на позициите през 2019 и 2020 година юли месец.

 

МАРКЕТИНГОВА ЧАСТ

Facebook публикации

През юли месец 2019 година започнахме само с поддръжка на Facebook страницата на Русковец Резорт. До тогава не е имало почти никаква графична обработка.

Първата стъпка, която прдеприехме, е анализ на целевата аудитория и създаване на подходяща маркетинг стратегия. Целите на клиента бяха да увеличим разпознаваемостта на комплекса.

Какво предприехме за подобряване на резултатите?

  • Изградихме нова визия на Facebook страницата;
  • Увеличихме броя публикации на седмица;
  • Комуникирахме с аудиторията и създадохме ангажираност на Facebook страницата чрез анкети, игри, гласуване с emoji и т.н;
  • Представихме комплекса отвън и отвътре с продуктови снимки, както и графично оформени материали;
  • Аудиторията във Facebook успя да види невероятните стаи в хотелската част и вилите, в различни стилове чрез Slideshow, Carousel и колажи;
  • Публикувахме честитки за всички големи празници;
  • Представяхме всички удобства на комплекса по различен начин.
  • Придържахме се предимно към реални снимки, предоставени ни директно от клиента;
  • Наблягахме и на Stories във Facebook.

Facebook реклами

От септември 2019 започнахме с реклама във Facebook. Целта беше да достигнем до по-голям брой хора и да вдигнем броя резервации за месеца. Първоначално клиентът е Boost-вал публикациите на страницата си. Това е била единствената реклама преди да започнем съвместната си работа.

Какво предприехме за подобряване на резултатите?

  • Създадохме различни събития като Checkout, Add To Cart, Purchase и Contact, с които да можем да проследяваме действията на потребителите и броя резервации;
  • Създавахме различни кампании с цел ангажиране. Conversion реклами и трафик към уебсайта;
  • Тествахме различни формати, с различни визии;
  • Използвахме колажи, карусели, слайдшоу, за да представяме комплекса отвън и стаите отвътре;
  • Оптимизирахме всеки ден кампаниите, откъм аудитории, текстове, дизайни.

Резултати

Facebook реклами

Ако направим сравнение с броя резервации през януари 2019 и януари 2020 година наблюдаваме 20% ръст на резервациите. През февруари 2019 година и февруари 2020 година сме постигнали 33% ръст на резервации с малък бюджет за реклама. През март 2020 година резервациите започнаха да спадат, поради извънредната ситуация в страната. Поради тази причина, през април и май се наложи да спрем рекламата, тъй като самия комплекс беше принуден да затвори временно. Продължихме с публикациите във Facebook, като съобразихме съдържанието със ситуацията.

Как постигнахме тези резултати?

  • Настроихме реклами с различни цели – Purchase, Add to Cart, Contact и др.;
  • Оптимизирахме кампаниите ежедневно;
  • Тествахме различни аудитории, създавахме нови, сменяхме дизайни, използвахме различни формати, променяхме текстове.

За период от 1 година, какво постигнахме?

  • Създадохме 75 рекламни кампании;
  • Използвахме 162 рекламни групи;
  • Създавахме по 12 публикации на месец;
  • Достигнахме до 419 262 души;
  • Увеличихме бюджета за реклама само с 20%.

               

             

           

          

SEO оптимизация

Ако направим сравнение на спечелените ключови думи за годината, наблюдаваме следните резултати – през юли месец 2019 година Русковец се класират за 1343 думи средно, а през юли 2020 година 4574 думи средно.

За период от 1 година, какво постигнахме?

  • Трафикът се е увеличил с 118% средно за една година;
  • Общ брой кликвания на сайта, преди извънредната ситуация – 30.9 хиляди;
  • Общ брой импресии до преди пандемията – 210 хиляди;
  • Авторитетност на Homepage страницата – 65% ръст;
  • Backlinks – 169% ръст;
  • Линкове, сочещи към сайта – 87% прираст;
  • Ключови думи, по които сайтът се класира – 92% прираст;
  • Органичен трафик към сайта – 166% прираст;
  • Подобрение в скоростта на зареждане на сайта – 68 точки.

Новата услуга на SEOMAX

Ако и Вие искате да постигнете високи резултати за Вашия хотел, Дигитална агенция SEOMAX създаде нов продукт-услуга Upguest, предлагащ специализиран маркетинг за хотели. Той събира експертизата и опита ни с клиенти от хотелско-ресторантьорската индустрия, на които сме помогнали през годините да увеличат директните си резервации и да затвърдят онлайн присъствието си.

Вижте повече за нашата услуга на: upguest.bg

Благодарим Ви за вниманието!

Изготвила: Оля Иванова

 

СВАЛИ CASE STUDY В PDF

 

абонамент за маркетинг новини

Абонирайте се за ежемесечния бюлетин на Дигитална агенция SEOMAX

Вие ще получавате:

  • компилация от полезни статии за онлайн маркетинг и развитие на онлайн бизнеса
  • новини и информация за специализирани събития

Посочете email, който четете редовно!

TOP