ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Landing Page. За кои индустрии не е подходяща целева страница?

Landing Page. За кои индустрии не е подходяща целева страница?

Landing Page. За кои индустрии не е подходяща целева страница?

Интернет продажбите настигнаха по популярност класическата търговия и продължават да увеличават своя дял. В този сегмент се появяват нови инструменти, които позволяват да се увеличат продажбите. Обяснихме Ви как да определите качеството на вашия сайт, но има много инструменти, на които също трябва да обърнете внимание. Един от най-известните и ефективни инструменти е целева страница (от англ. Landing Page). Целевата страница е измислена за събиране на  рекламен трафик и чрез използване на най-подходящото съдържание да може да се продават на посетителите стоки или услуги.

Към днешна дата, целевите страници, толкова много се рекламират, че много хора мислят, че е достатъчно да си направиш Landing Page, за да може продажбите да стигат до ,,върха‘‘. Но това не е така и ние ще се опитаме да ви обясним защо.

Нужна ли ми е целева страница за бизнес сайта ми?

За какво са нужни целевите страници?

За да сте наясно в кои сектори не може да минете без целева страница, трябва първо да разбирате защо въобще са нужни те. Разбирайки това, вие още преди реализацията на своята идея ще знаете дали в този случай Landing Page ще бъдат ефективни.

Като цяло, целите за създаването на този инструмент са три:

  • За продажби. Особено, ако вие реализирате стоки, за които има някакво спонтанно търсене, а цените не са високи. В такъв случай, ако стоката е качествена, тя просто ще се изкупи като „топъл хляб“.
  • За събиране на контактни данни, с които в бъдеще можете да работите. Особено добре се събират контактните данни с помощта на разнообразни отстъпки, подаръци, промоции, талони, безплатни консултации за клиентите.
  • Ако се занимавате с продажба на сложни услуги, целевата страница може да завърши с попълване на формата за обратна връзка или заявка. Обикновено се препоръчва в областта на B2B бизнеса. По-добре да не се поставя бутон „купи“, ако вие реализирате тясно специализиран продукт или услуга.

 В тези случаи Landing Page ще работи добре. Ако вашият бизнес е в тази област, смело поръчвайте целеви страници.

ф

В кои случаи не са уместни целевите страници?

Първият отрасъл, където такъв инструмент няма да бъде уместен, това са продажбите. Да, именно продажбите. Ако имате широк спектър от стоки или услуги, подобна целева страница ще обърка дори клиент, влезнал при вас специално, за да купи  продукт именно от вас.

Той просто ще се насочи към конкурента, който вече има свой интернет-магазин, вместо да търси в голям брой продуктови категории, което му е необходимо. В този случай, максималното, което можете да получите от вашата целева страница е контактни данни за клиента, който се интересува от поръчка. Но да продадете стока с такава страница просто не може и това вече е доказано от всеки, който се е опитвал да опровергае това твърдение.

йу

Този проблем се опитват да решат със създаването на така наречените „хибридни сайтове“, които са големи ресурси от много страници със съдържание, което постоянно се обновява. Те съдържат продаващи целеви страници, но без възможност за влизане в други раздели на сайта. Тук LP фактически представлява самостоятелен раздел за продажби. На нея се пуска рекламен трафик и продажба на определена услуга (или продукт). Ако се вградят (с помощта на препратки) в структурата на сайта, тяхната ефективност значително пада заради многото препратки в други раздели на сайта и загуба на фокуса.

Друга област, в която този инструмент няма да бъде ефективен е построяване на бранд. Целевата страница е насочена към повишаване реализацията на услуги или стоки, но не и за това, да направите вашия бранд разпознаваем. За бранда ви е нужно професионално изработена рекламна кампания, както в класически план, така и в Интернет.

ц

Целевата страница няма да бъде ефективна, ако трябва да се повиши доверието към вашата търговска марка или продукт. Тук ситуацията е идентична. Landing Page е настроена, за да продава. Дори вие да започнете да продавате своя продукт, ще повишите само продажбите. Освен това, целевата страница се съчетава лошо с класическата реклама, до голяма степен, замислен от контекстна реклама.

ц

Целевата страница е само един от многото инструменти на интернет маркетинга

Както можете да видите, Landing – не е  лекарство за всички болести, какво може да ви стори след прочитане на редица статии в Интернет. Това не е копче за пари. Целевата страница трябва да можете да я прилагате.

Landing page не е ефективна в случаите:

  • При някои видове продажби;
  • При изграждане на марката;
  • За увеличаване на доверието в продукта или марката.

Колкото и привлекателна да изглежда перспективата да направите Landing page и да решите всичките проблеми наведнъж, не трябва да забравяте, че целевата страница е само един от инструментите на интернет-маркетинга. Корпоративният сайт и интернет-магазина са най-популярните механизми в мрежата. Страниците могат да заменят пълноценният сайт само в някои случаи, но не отменят актуалността на мулти-сайтовете. Да не забравяме, че позиционирането на целевата страница в ТОП-а е практически  невъзможно, защото към нея не може да се приложи контент-маркетинга.

ф

Реклама

ф

Ние, SEOMAX, освен че изработваме сайтове, се фокусираме върху бизнеса и как даден сайт ще помогне за развитието му. Добрият имидж, таргетираният трафик и връзка с клиентите са само част от положителните страни на онлайн маркетинга. Нашата цел е вашето развитие.

д

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание