Топ 12 причини защо вашите Google реклами не се появяват

топ 12 причини, защо google рекламите не се показват

Току-що сте създали нова PPC кампания в профил. Всеки път, когато влезете в AdWords, виждате, че все още не е започнал да генерира никакви импресии или не виждате никъде рекламата си. Това може да е една минута, след като го настроите, един ден след това, седмица … и нищо.

Има множество възможни причини, поради които рекламите Ви не са започнали да се показват.  

Най-доброто нещо, което трябва да направите, ако се притеснявате за начина, по който се показва рекламата Ви или къде се показва, е да се насочите към интерфейса на AdWords. Така че, ако искате да видите как изглежда рекламата Ви, отидете в инструмента за визуализация и диагностика на реклами. Това ще ви позволи да направите търсене във фалшив браузър и може да видите рекламите си по съответни ключови думи, без да влияете на реалните статистически данни за профила си.

Второто нещо е, ако искате да видите дали конкретна реклама се показва, най-добре е да намерите тази реклама в профила си в AdWords и всъщност да проверите дали тя натрупва или не данни. Може да не се показва, когато действително правите това търсене в инструмента, но това може да се дължи на това, че сте в различно целево местоположение.

Затова помислете:

  • Къде се насочва рекламата Ви
  • Местоположението
  • Времето на деня и да се уверите, че сте всъщност в тази зона, в противен случай няма да видите рекламата си, но шансовете са хора, които търсят определено.

Екипът на SEOMAX често получава въпроси от читатели относно проблеми, свързани с показването на Google реклами. За да помогнете с тези проблеми, ето един удобен топ 10 списък с причини, поради които рекламите Ви може да не се показват в Google. Започнете отгоре и работете надолу и трябва да видите активност в профила си в AdWords.

1.      Кампания / Рекламна група е поставена на пауза.

Основен елемент за всяка кампания или рекламна група е състоянието „Активно“ срещу „пауза“. Може да изглежда интуитивно, но се уверете, че Вашата кампания и рекламна група са активирани.

Защо google реклами не се показват - рекламиране в google кампания на пауза

2.      Състоянията на Google реклами

Има няколко състояния, които имат възможност да се показват в графата “Състояние”. Някои ще покажат причина, поради която рекламите Ви не се показват, а други ще покажат, че всичко се изпълнява правилно в тази част от профила, за да се показват рекламите Ви.

Състоянията, които показват, че рекламите Ви не се показват:

  • Пауза – кампанията, рекламната група или рекламата са настроени на пауза. Просто превключете на пауза знака в зеления кръг за Enabled, за да станете годни за показване (стига рекламите да са одобрени).
  • Премахната – Кампанията, рекламната група или рекламата бяха премахнати. Ако искате да се показва реклама, която е била премахната, ще трябва да я пресъздадете. Състоянието не може да бъде превключено от „Премахнато“ на „Активирано“.

3.  Статус, който показва, че рекламата Ви може да не се показва:

–    Ограничено по бюджет

Ако видите това състояние, рекламата не отговаря на условията за показване спрямо цената на кликване за ключовите Ви думи и бюджета, зададен за кампанията. Ако цената на кликване надхвърли бюджета на кампанията, рекламата няма да може да се покаже.

Защо google реклами не се показват - рекламиране в google кампания с ограничен бюджет

–    Под офертата за първа страница

Това означава, че офертата Ви за ключови думи е под минималната сума, за да постигнете разположение на първа страница, но това не означава непременно, че те изобщо не се показват на по-късна страница. Увеличете офертите си до прогнозната оферта за първа страница за тази ключова дума, за да видите дали импресиите се увеличават.

–    Рядко се вижда поради ниския качествен рейтинг

Въпреки че не се използва качествен рейтинг по време на рекламните търгове, за да се определи рекламният ранг, те дават индикация за начина, по който се очаква рекламата Ви да се изпълни по време на търга. Ниският качествен рейтинг показва едно или няколко от тези неща: ниска очаквана честота на кликване, лошо качество на рекламата и/или лошо качество/уместност на целевата страница. Разгледайте как всички ваши ключови думи, реклами и целева страница се свързват помежду си и дали има подобрения, които могат да бъдат направени, за да увеличите уместността и опита на потребителите.

Защо google реклами не се показват - рекламиране в google кампания - нисък качествен рейтинг

4.  Процес на одобрение на рекламите

След като създадете нова реклама, рекламата автоматично преминава през процеса на одобрение, за да се увери, че всички части на рекламата са в съответствие с правилата на Google за рекламиране. Независимо дали рекламата Ви е активирана или е поставена на пауза, тя ще бъде изпратена незабавно в процеса на одобрение. Обикновено отнема един работен ден, за да може процесът да бъде завършен от Google и информацията да се покаже в профила Ви в AdWords, дали рекламата е одобрена или неодобрена.

Има два случая на процес на одобрение, които могат да попречат на показването на рекламите Ви:

  • Рекламата все още е в процес на одобрение:

Ако е по-малко от един работен ден, откакто сте създали рекламата си, рекламата все още е вероятно в процеса на одобрение и няма да се показва. Не е необходимо да предприемете действия, освен да го изчакате, докато рекламата не бъде одобрена.

  • Рекламата не е одобрена:

Ако е имало повече от един работен ден и рекламата е преминала през процеса на одобрение, в графата Състояние ще видите или „Допустими“, или „Неодобрена“. Ако рекламата Ви не е одобрена, тя няма да може да се показва.

5.  Офериране за устройства

Оферирането за устройства Ви позволява да изберете на кои устройства да показват рекламите Ви, както и да коригирате офертите. Те могат да бъдат зададени на ниво кампания или рекламна група и различни устройства. Те са много полезни за организацията на кампаниите и оптимизирането на разходите за устройства. При неправилна настройка обаче рекламите Ви могат да бъдат спрени от получаването на импресии. Ето няколко неща, които биха могли да се случват:

  • На устройствата, на които искате да се показват реклами, сте приложили 100% отрицателни корекции на офертите. Ако например възнамерявате да показвате Google реклами в мобилни устройства, но кампанията Ви за мобилни устройства не генерира импресии, ще искате да се уверите, че корекцията на офертата не е настроена на -100%.
  • Ниска цена поради корекция на офертата: Дори ако корекцията на офертата не е настроена на 100%, тя може да бъде намалена до твърде ниска сума. Всеки път, когато рекламата Ви бъде пусната в търга, след като се извърши търсене, рекламният ранг (или мястото, където ще се позиционира рекламата Ви) се определя въз основа на офертата Ви, качеството на рекламата Ви и качеството и уместността на целевата страница. Ако рекламата и целевата Ви страница са подходящи за ключовата дума, информативни и предлагат добра практическа работа на потребителите, то тогава именно тази корекция може да е причината. Експериментирайте с по-високи оферти, за да намерите сума, която позволява рекламата Ви да се показва.

6.  График на рекламите

Рекламният график е зададен на ниво кампания на профила и казва на Google какви дни и часове от деня искате рекламите Ви да се показват. Ако никога не сте задали конкретен график за рекламите в профила си, рекламите Ви по подразбиране ще отговарят на условията за показване през всички дни във всички часове на деня. Ако това важи за вас, вероятно то не е причината рекламите Ви да не са започнали да получават импресии.

Защо google рекламите не се показват - график на показване

Погледнете „Графика на рекламите“, за да се уверите, че проблемът не е, че е твърде ограничен. Друга причина може да бъде неправилно време, когато целевата Ви аудитория не търси или отрицателни корекции на офертите в определени часове през деня.

Както е споменато по-горе, при прегледа на графика на рекламите Ви ще искате да проверите следното, поради причини, поради които е възможно рекламите да не се показват:

Графикът на рекламите е твърде ограничен:

Ако графикът на рекламите Ви е настроен само на един час всеки ден, което не е много време, за да позволи на целевия Ви пазар да търси. Ако не се правят търсения през този час, рекламите Ви никога няма да имат възможност да се показват. Разгледайте разширяването на графика на рекламите си, за да обхванете повече часове и / или дни.

Рекламният график е настроен да показва реклами през дни или часове, които целевият пазар не търси:

Ако графикът Ви е настроен да показва Google реклами в дни или часове, които целевият Ви пазар не търси, рекламата Ви няма да се показва. Направете изследване, за да разберете кога аудиторията ви търси най-много.

7. Ключови думи с висока оферта

Офертите за ключови думи надвишават дневния бюджет. Вашите оферти за ключови думи може да са твърде високи за дневния Ви бюджет. Ако например максималната Ви цена на кликване за ключова дума е 4,00 лв., А дневният бюджет на кампанията Ви е само 10 лв., Google няма да показва рекламите Ви. Ако случаят е такъв, просто намалете офертите си и / или увеличете дневния си бюджет.

8. Насочване по местоположение

Насочването по местоположение е настроено на ниво кампания и ви позволява да избирате кои географски региони искате и не искате рекламите Ви да се показват. Възможно е следното да има проблеми с насочването по местоположение, което предотвратява показването на рекламите Ви:

  • Насочването е твърде стеснено:

Рекламодателите имат възможността да насочват Google реклами към области толкова големи, колкото и за пощенски код. Ако насочването Ви е в тясната част на този спектър, има шанс, че е твърде малък, за да събира търсения и импресии. Разширете насочването си, за да включите определен радиус около определено местоположение или да тествате близо по градове или региони.

  • Насочването е зададено на места, където целевата Ви аудитория не търси:

Това може да се дължи на входна грешка или на необходимостта от повече изследвания за целевата Ви аудитория, за да разберете точно къде се намират. Започнете широко и стеснително в по-конкретни местоположения, след като съберете данни за това къде се намира аудиторията ви.

  • Местоположенията, които очаквате да се показват в рекламите Ви, са изключени:

Уверете се, че местоположенията, в които искате да се показват рекламите Ви, да са „Добавени“, а не „Изключени“.

 

9. Ключови думи

Има толкова много аспекти на частта от ключови думи в кампанията, която определя дали, как, кога и къде ще се показва рекламата. От оферирането до типовете съвпадения и списъците с отрицателни ключови думи, тук има много, за да се запазите на върха. Няколко причини, поради които ключовите Ви думи биха могли да предотвратят показването на рекламите Ви:

  • Отрицателните ключови думи се припокриват с насочени ключови думи:

Това е много често срещан проблем. Списъците с отрицателни ключови думи могат да се създават на ниво рекламна група или кампания или да са част от списък с отрицателни ключови думи в споделената библиотека, който може да бъде приложен към толкова много кампании по ваш избор. Последното е пропуснато много пъти, тъй като в действителност трябва да видите всеки списък, свързан с рекламите Ви.

Защо Google рекламите не се показват - отрицателни ключови думи

Ако например насочвате към ключовата дума по фраза „гурме риба цени“ и „гурме риба“ отрицателна ключова дума, вие предотвратявате показването на рекламата си. Какво трябва да направите в този случай? Да промените типа на съвпадението на отрицателната ключова дума към точно съвпадение и вече няма да има припокриване.

Не забравяйте да проверите отрицателните ключови думи на следните места в сравнение с ключовите думи, които насочвате във всяка от рекламните си групи и да се отървете от нежелани конфликти:

10. Офертите за ключови думи не са достатъчно високи:

Когато офертите Ви за ключови думи са твърде ниски в сравнение с това, което конкурентите оферират за една и съща ключова дума в конкретния рекламен търг, има много по-голям шанс рекламата Ви да не се показва. Това работи успоредно с другите аспекти, които са взети под внимание, за да се определи рекламният ранг (очаквана честота на кликване, качество / уместност на рекламата и качество / уместност на целевата страница).

11. Няма обем на търсене или нисък обем на търсене:

Ако насочвате към long tail ключови думи, в графата „Състояние“ на кампанията Ви може да видите състояние на „нисък обем на търсене“. И тук можете да кликнете върху балончето, за да получите повече информация.

Както се казва в съобщението по-горе, проблемът е, че ключовата дума е толкова дълга, че никой не ги търси. Опитайте по-широки термини или по-широк тип съвпадение, които ще обхващат повече търсения и ще ви дадат възможност да откриете нови думи за търсене.

12. Бюджетни ограничения

И накрая, причина за липсващите импресии, може да бъде бюджетни ограничения по следните начини:

  • Дневният бюджет на кампанията е твърде нисък за цената на целевите ключови думи:

Когато настройвате дневния си бюджет, трябва да вземете предвид средната цена на кликване на ключовите думи, с които работите. Ако например дневният бюджет на кампанията Ви е зададен на 5 лв., а ключовите думи в тази кампания са над 10 лв., рекламите Ви няма да могат да се покажат. Дори едно кликване ще е два пъти по-голямо от дневния бюджет. Помислете колко кликвания на ден търсите от кампанията си и съответно коригирайте бюджета.

  • Използвате стандартно офериране:

Това не означава, че използването на стандартното офериране, само по себе си е причина. Но когато се използва в комбинация с нисък бюджет, кампанията се разпределя през целия ден и в крайна сметка може да пропусне възможностите за показване.

Опитайте да увеличите бюджета на кампанията, за да имате повече място за показване на Google реклами или да преминете към ускорено офериране.

Търпението – Ако всичко останало е неуспешно, понякога е най-добре да изчакате. Одобрение от Google рекламен текст и ключови думи може да отнеме до пет дни. Когато изпратите рекламния текст и ключовите си думи, ще бъдете в опашката за преглед и одобрение на Google. Ако е било повече от пет дни, свържете се с представител на Google. По този начин ще разберете, дали вашите ключови думи и реклами са одобрени. Тук е свързана публикация за причините, поради които рекламите Ви не се показват в Google.

Ако сте работили в целия списък и все още не виждате резултати, е време да се свържете с вашия представител на Google. Вашият акаунт може да има по-големи проблем. Ние създаваме и управляваме реклами в Google, като създаваме целеви кампании според фунията на продажбата на продукта или услугата Ви. SEOMAX развива успешни брандове онлайн и дава консултации в различни области от представянето на бизнеса.

абонамент за маркетинг новини

Абонирайте се за ежемесечния бюлетин на Дигитална агенция SEOMAX

Вие ще получавате:

  • компилация от полезни статии за онлайн маркетинг и развитие на онлайн бизнеса
  • новини и информация за специализирани събития

Посочете email, който четете редовно!

TOP