Case Study: Развитие по време на пандемията на онлайн магазин за дрехи Gang.bg

Case Study: онлайн магазин за дрехи Gang.bg

2020 година е различна от останалите досега за нас, както в ежедневието ни, така и за бизнеса. Много сайтове и онлайн магазини спряха рекламата си в интернет или свиха бюджетите си, а други напротив – завишиха ги и взеха максимума от ситуацията. С това Case Study искаме да Ви представим един онлайн магазин за дрехи, който е от втория вид. Gang.bg e един от ТОП 100-те най-големи онлайн модни брандове в България. Брандът им е добре познат, благодарение на 25 години постоянно развитие и 14 физически обекта в цялата страна. Всяка седмица физическите магазини и онлайн магазинът имат ново зареждане, с което удовлетворят неспиращото желание за нови модни находки на потребителите си.

Как започнахме съвместна работа?

GANG дойдоха при нас още преди началото на пандемията с желанието да развият още повече онлайн продажбите си. Реално целта им беше да увеличат онлайн продажбите си с 30% и този процент да е устойчив. В началото на пандемията стартирахме съвместното ни партньорство в 3 направления: консултации за цялостно онлайн развитие, управление на Google реклами и оптимизация за търсачки на онлайн магазина (SEO). Вече работим заедно половин година, успешно постигнахме и надминахме двойно поставените цели.

Маркетингова част

Онлайн реклами във Facebook и Google Ads, както и SEO

Преди стартирането ни във Facebook клиентът използваше маркетингови фунии, които носеха резултат, но желаеха повече. В Google Ads беше стартирана брандова кампания в мрежата на търсене. Тъй като има голямо търсене по бранда GANG, се изразходваше бюджета за деня в акаунта. Клиентът използва и други похвати като имейл кампании, но не беше работил в направление оптимизиране на сайта за Google. Благодарение на бранда, сайтът имаше позиции по-важни ключови думи, но както знаете, винаги може и повече.

Какво предприехме за подобряване на резултатите?

  • Направихме няколко консултации с екипа на GANG за подобрение на Facebook рекламирането и поведението по време на пандемията;
  • Стартирахме в Google Ads кампании в мрежата на търсене по ключови думи с фокус категориите;
  • Започнахме няколко ремаркетинг кампании в мрежата на търсене в Google Ads;
  • Създадохме динамични кампании в Google Ads с индекса на Google;
  • Изключихме брандовите търсения в кампаниите до нова аудитория, за да достигнем свеж нов трафик;
  • Тествахме различни рекламни послания и аудитории;
  • Оптимизирахме сайта по ключови думи важни за бизнеса;
  • Линкбилдинг в различни медии за трупане на авторитет пред търсачките;
  • Ежеседмично изпращахме отчети за резултатите на целия сайт от гледна точка на  Facebook страница, Facebook и Instagram рекламиране, Google Ads, Mailchimp и SEO;
  • Продължававаме консултациите си с тях за постигане на още по-голям ръст в продажбите.

Резултати – След пандемията

Facebook и Google реклами

Преди пандемията GANG имаха добри резултати, но стояха на едно място в продажбите с 10 ROAS. Тяхната цел  беше не само да достигнем определени обороти, но и да задържим тези стойности. Благодарение на съвместните усилия на екипа на GANG и SEOMAX постигнахме:

  • От 10 ROAS резултатът скочи на 18 ROAS;
  • Цената на конверсия спадна със 17%;
  • Близо 100% ръст в продажбите от Facebook и Instagram;
  • 40% ръст на продажбите в Google Ads;
  • 35% ръст на органичния трафик в Google;
  • 32% ръст на продажбите от органичния трафик.

Целият уеб сайт

Резултатите на уеб сайта бележат изключителен ръст:

  • 67% ръст на продажбите в сайта;
  • 102% ръст на прихода от сайта;
  • Ръст в Conversion Rate-a от 0,98% на 1,24%;
  • 11% ръст на потребителите в сайта;
  • 0,30 мин. ръст на прекараното време на потребителите в сайта.

Най-важното е, че тези резултати се запазват и дори се подобряват.

Диаграма: Статистика на продажбите от Google Analytics 01.02.2020-31.10.2020 спрямо 01.02.2019-31.10.2019

case study онлайн магазин за дрехи, фейбук реклама

 

Резултати

Позиции в Google

Благодарим за вниманието!

Изготвил: Християна Петкова

СВАЛИ CASE STUDY В PDF

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.