Как се настройва Yoast SEO – част 1
сряда, 18 април 2018
В предишната част разгледахме как можем бързо и лесно да инсталираме Yoast SEO на нашия WordPress сайт. За съжаление, това беше лесната част. Предстои ни да настроим правилно плъгина, за да извлечем максимума от неговите възможности. За да започнете с настройката, влезте в админ панела на своя сайт и в лявата част намерете надписа SEO
- Публикувана в SEO Оптимизация, Дигитален маркетинг, Полезно
Няма коментари
Case Study „Нашенско“
сряда, 11 април 2018
Case Study цялостен дигитален маркетинг за млечна компания „Нашенско“ Миналия месец чествахме 1 година успешно партньорство с българския производител на млечни и месни продукти – НАШЕНСКО. С какви предизвикателства се сблъскахме, ще прочетете в следващите редове по-долу. По този повод искаме да направим разбор на изминалата година и да ви покажем постигнатите резултати в направление цялостен
- Публикувана в Case Study, Дигитален маркетинг
5 лесни стратегии за дигитален маркетинг
четвъртък, 05 април 2018
Дигиталният маркетинг е нужда в съвременния свят. След като и клиентите и конкурентите са онлайн, дигиталният маркетинг е единственият начин да останем пред тях. Когато сте собственик на малък бизнес, дигиталният свят може да изглежда заплашително. Поради тази причина, изготвихме списък с 5 лесни стратегии за дигитален маркетинг, които всеки собственик на бизнес трябва да
- Публикувана в Дигитален маркетинг, Полезно
Как се създава Facebook реклама – Guide
понеделник, 05 март 2018
Когато настройвате платена реклама във Facebook, има много неща, които трябва да вземете под внимание. Таргетирате ли правилните хора? Очакванията Ви реалистични ли са? Правилния тип Фейсбук реклама ли използвате? За да сме честни, всички тези неща може малко да Ви объркат. С над 2,6 милиарда, ползващи Фейсбук, и над 1,7 милиарда посещения всеки ден,
- Публикувана в Facebook реклами, Дигитален маркетинг
Как да привлечете клиенти за празниците?
петък, 02 март 2018
Денят на жената наближава и ако сте собственици на бизнес, най-вероятно се замисляте какво по-специално може да направите, за да привлечете клиенти. Празници като този, са една перфектна възможност за реализиране на големи обороти, стига да си изиграете картите правилно. Защото както Вие четете този материал, така и конкуренцията се интересува и проучва възможностите и
- Публикувана в Google, Дигитален маркетинг, Полезно
Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants – какво да очаквате?
понеделник, 19 февруари 2018
На 29 март тази година, се организира едно много специално събитие – конференция за онлайн маркетинг на хотели и ресторанти. Целта на конференцията е да запознае собственици, управители и служители на хотели и ресторанти с ползите от онлайн маркетинга. Дигиталното присъствие на всяка фирма в Интернет е много важно в днешно време. Повечето хора,
- Публикувана в Дигитален маркетинг, Новини, Полезно
Защо трябва да продавате онлайн?
понеделник, 19 февруари 2018
Може в настоящия момент да имате магазин или офис, който се грижи за всички Ваши бизнес операции и за дистрибуцията на Вашите продукти до клиентите. Въпреки това, ако искате да намерите начини за увеличаване на продажбите, понижаване на разходите за опериране и увеличаване на процента печалба за бизнеса си, онлайн магазин може да е ефективен
- Публикувана в Дигитален маркетинг, Полезно
SERM – управление на мнението на компанията в мрежата
понеделник, 12 февруари 2018
Търсачките, по разработени свои собствени технологии, системно подбират компании, за класиране в ТОП 10 в трафика за търсене. Резултатите оказват влияние върху репутацията на компаниите. Вследствие на това се променя трафика на страниците, търговските показатели. SERM може да помогне в тази насока. SERM като технология за реагиране Действието на новата разработка SERM е насочено към
- Публикувана в SEO Оптимизация, Дигитален маркетинг
Защо е необходима изработката на сайт?
вторник, 30 януари 2018
За развитието и популяризирането на всеки един бранд е необходимо да се изготви качествен сайт. Както знаете, един фирмен сайт е лицето на Вашия бранд. Благодарение на добре създадения сайт, хората ще разберат за Вашия бизнес- с какво точно се занимавате, какво предлагате, всичко, което ги интересува. Така Вие ще спечелите повече клиенти. А и
- Публикувана в Дигитален маркетинг, Полезно, Уеб дизайн
Оценка ефективността на целевата страница
сряда, 17 януари 2018
Една от основните задачи, след създаване на целевата страница, е постоянен анализ на ефективността на нейната работа. Целевата страница трябва да свърши огромно количество работа: да предостави на клиента цялата необходима информация, да затвори определено действие, да отговори на недоизказани въпроси, да идентифицира проблема и да обработи почти всички популярни възражения. Освен това не трябва
- Публикувана в Дигитален маркетинг, Полезно, Уеб дизайн